čtvrtek 22. února 2018

O ničem a o všem

O ničem a o všem možném i nemožném bude dnešní článek. Po delší době se mi toho nahromadilo zase strašně moc, co bych chtěla sdílet a šířit dál, motivovat a inspirovat! :-)

Je opravdu těžké najít si čas na psaní článku na blog, protože jak asi víte z předchozích článků, budu maturovat. Před rokem jsem řešila problém, že jsem neměla na psaní chuť a teď zase bohužel čas. Hrozně mě však motivovalo to, že pár lidí zase reagovalo na moje články a já si říkala joo sakra, tak to někdo opravdu zase čte. Tak jsem zavřela word s maturitní prací a zase mě máte tady, na blogu. Chtěla bych, aby tenhle článek byl opravdu motivační a zároveň bych se s vámi chtěla podělit o pár novinek, které třeba taky někoho inspirují :) 

i když ta kouzelná příroda je asi ze všeho nejvíc inspirativní.. <3
Ohledně těch maturitních novinek.. Pár z vás se těšilo na fotky z plesu a já vám konečně můžu říct, že fotky jsou! Na fotky jsme čekali trochu déle, ale stály opravdu za to. Radím vám, s výběrem ohledně fotografa si dejte opravdu záležet, přeci jen ty vzpomínky jsou poté nejcennější. On je velký rozdíl v tom držet foťák a mačkat spoušť a fotit, tedy zachytit ty nejkrásnější momenty, obzvlášť z takové akce jako je maturitní ples. Můj ples byl velmi chaotický, i dramatický, skvělý, maximálně užitý, s nejlepšími lidmi okolo mě. A hlavně.. je konečně za mnou. Starostí jsem měla opravdu asi nejvíc a to nejen ohledně peněz, které jsem měla především na starost.. A ty starosti ještě ani nekončí, protože se musí vyřešit tablo, ale o tom zase třeba někdy příště. Ale nebudu vás zahlcovat každoplesovými věcmi, protože to si myslím, že je zbytečné. Tak už vás nebudu napínat a tady je malá ukázka, protože jsem se rozhodla, že kromě facebooku nikde osobnější fotky z plesu dávat nebudu, avšak s některými krásnými momenty se s vámi musím podělit! Fotky fotila Martinka, která mě fotila v létě :)

tahle chvilkaa
největší piplání, které si můžete představit je..
pojďte s námi šlapat.... šerpy
hlídačka šerp

Z těch méně příjemných maturitních záležitostí je teď momentálně hořící přihláška na vysokou školu (teda, to není moc maturitní, ale v podstatě ještě důležitější než "nějaká maturita"..). Nezapomeňte, že na většinu škol je uzávěrka 28.2!! Já si podala zatím jednu, celkem budu podávat asi dvě, maximálně tři. Na některé školy je uzávěrka až na konci března. Nad vybíráním VŠ jsem strávila opravdu moc času, prošla jsem snad všechny možné školy, doufala jsem tak, že najdu to pravé pro mě. Ale stejně tak, jako když se vybírá střední, člověk neví do čeho přesně jde a jestli ho to opravdu bude bavit. Já už jsem sice měla mnohem konkrétnější představu, stejně je to však poměrně těžké najít něco, co vám bude absolutně vyhovovat. Snad jsem si tu školu number one vybrala dobře a ty přijímačky zvládnu. Jak to máte nebo jste měli s vybíráním vysoké vy?

Chtěla bych se ještě zmínit o mé maturitní práci. Možná pamatujete, že se na tuhle záležitost často, ne doslova, ale vymlouvám. A to protože tahle práce je něco jako malá bakalářka a mě to hrozně štve. Jenže když už ji píšu, ráda bych, abych ji mohla opravdu k něčemu využít a někomu třeba pomoct. Téma této práce je Spánek a poruchy spánku. Zajímalo by mne, kolik z vás nebo kolik lidí ve vašem okolí trpí např. nespavostí.. to procento lidí, nejen s nespavostí, je totiž ohromně vysoké. A jelikož moje práce nejen pouze teorie, ale i "praxe" ráda v případě zájmu napíšu na toto téma nějaký článek, kde shrnu všechny ty obecné věci, ale i to, jak má vypadat kvalitní spánek a co dělat s poruchami spánku. Napište mi buď do komentářů a nebo i na email (nikollnenickova@gmail.com) budu moc ráda za jakýkoliv projevený zájem!! 

kvůli své maturitní práci jsem navštívila i spánkovou laboratoř NUDZ
A teď už konečně k té pořádné motivaci ode mě :) Na letošní rok mám opravdu velké plány. Ani nevím čím to je, vždy jsem měla nějaké plány a cíle, ale spíš jsem to nechávala volně plynout. A letos toho mám v plánu opravdu tolik a hlavně si to nechci nechat pro sebe a motivovat tím lidi okolo mě. Mimo to, že mám v plánu si splnit můj velký sen a vycestovat do Amsterdamu, jsou plány i o něco menší. Ještě tedy podotknu, že plány nemusí být totéž, co cíle. Pro mě jsou plány prostě něco, co chci zkusit, zažít a jakkoliv něčemu nebo někomu pomoct. První takovým plánem, který už jsem uskutečnila je zapojení se do kampaně jsmefér. Tato kampaň je kampaní organizací, které rozhodně znáte. Amnesty International, Prague Pride, PROUD atd. Jejím cílem je získat manželství pro všechny! Tedy konkrétně získat sňatek manželský pro homosexuální páry. V této zemi mohou homosexuální páry uzavírat pouze registrovaná partnerství, při kterých nemají stejná práva jako v manželství, ale přitom pro ně platí stejná pravidla pro založení toho "registrovaného partnerství" jako kdyby zakládali manželství. To je nefér, nemyslíte? Nevidím důvod, proč by nemohli mít páry stejné orientaci právo na právoplatný manželský sňatek, aby například mohli za svoji polovičku rozhodovat "v dobrém i zlém, nemoci i ve zdraví"... Tento nápad mě nadchl, jelikož mám ve svém okolí páry stejného pohlaví a chci bojovat za jejich práva. Proto jsem s kamarádkou založila "férové místo", kde petici zamanželstvíprovšechny můžete podepsat! Těchto míst je mnoho, můžete si vybrat to své, pokud sdílíte stejný názor ohledně této tématiky. Petici můžete podepsat do 1.máje a čím více podpisů, tím lépe. Čím větší číslo, tím více budou muset naši drazí politikové jednat o nové novele zákona. :-)

Další skvělou aktivitou, kterou jsem měla v plánu a jsem vděčná za to, že jsem mohla být součástí.. byl Den dětské onkologie. Zkráceně DDO se konal v sobotu 17.2 na náměstí Václava Havla a byl to naprosto emotivní zážitek. Tento den se koná každoročně, a to především kvůli zvýšení povědomí o dětské onkologii, protože každý rok onemocní rakovinou několik set dětí a včasné podchycení nemoci může až 80% zachránit život. Ale tou nejkrásnější podstatou akce je udělat malým onkoláčkům krásný den, naplnit je zážitky a sjednotit se všemi zdravými dětmi. Na této akci je možné přispět na všelijaké organizace jako např. Kapka naděje nebo aktivně pomoct ostříháním si vlasů od organizace Nové Háro, která dělá pro malé i velké paruky z pravých vlásků. Bylo tu opravdu moc aktivit, tedy hlavně pro děti, ale já jsem moc ráda, že jsem tam mohla být a podpořit je, ať už odznáčkem, účastí na besedě nebo v lampiónovém průvodu.. Podporu, lásku a hlavně zdraví všem těm malým velkým hrdinům <3
zdroj: https://www.facebook.com/dendetskeonkologie/
zdroj: https://www.facebook.com/dendetskeonkologie/
 Mějte se krásně a já se zase brzy ozvu! 💛
 Nikol

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji vám za váš názor, okomentování blogu!♥

Co je štěstí a jak být šťastný?

Tak vás zdravím.. já vím, že jsem se zase dlouho neozvala, ale pro ty, kteří tak nějak pravidelně čtou můj blog, ví jak to teď mám.. a taky...