středa 29. června 2016

Plánování prázdnin

Tento článek jsem měla v plánu vydat o něco dříve, omlouvám se, ale absolutně jsem neměla čas. Tohle pololetí jsem se probudila pozdě, takže jsem musela na poslední chvíli zachránit co se dalo. A myslím, že se mi to i víceméně nějak povedlo. Známky přeci jen nejsou všechno. Tak snad to pro vás nebude tenhle článek pozdě a třeba vám ještě aspoň s něčím poradím nebo inspiruji.


Prázdniny už se nám blíží velkou rychlostí a myslím, že jste z toho všichni nadšení jako já.
Ale aby jsme ty prázdniny nepromarnili, musíme si je umět také dobře rozplánovat. Ne úplně vše do každé minuty, spontánní akce jsou taky hrozně super! Jenže když to moc necháme být, tak se může stát, že se ty prázdniny prosedí doma a najednou je konec.
Musím se přiznat, že já mám prázdniny tak (neúmyslně) naplánované, že jsem doma jen první a poslední týden.. Ale nebojte, určitě budou vycházet články :)
Každý z nás určitě má teď něco jisté. Dovolenou u moře, návštěvu babičky atd.. Ale také v plánu hodně tzv. malých "předsevzetích" jak říkám já. Prostě co chceme dělat, máme v plánu na dobu neurčitou. Takový seznam mám i já. Proto vám pár mých plánů představím.
  • přečíst hodně knížek. Bohužel jsem poslední půl rok pořádně nečetla žádné odpočinkové čtení. Pořád jsem četla něco do školy a knížky zanedbávala. Ale to teď rozhodně napravím!
                                                  
  • jít ven s kamarády co jsem celý rok zanedbávala. Většinou jsem ani neměla čas na všechny moje kamarády, na které bych chtěla mít čas, takže to se hned také napraví. 
                                       
  • zúčastnit se dalších festivalů. Tak to sice nevím jestli stihnu, ale určitě bych chtěla nějaký fesťák navštívit, aspoň některý z těch, které jsem zmiňovala v předchozím článku.

  • sbírat květiny do herbáře. Hah, to je jako když si každé prázdniny říkám, že bych se mohla někdy podívat na některé učení, které mi dělá problém, nebo na něco, z čeho stejně za dva roky maturuji. Včetně biologie, na kterou musím udělat ten herbář. Takže ho asi stejně budu muset udělat.

  • fotit! Anoo konečně když mám teď mobil s dobrým foťákem, tak fotím a baví mě to ještě víc. Což můžete vidět na mém instagramu https://www.instagram.com/nikollne/ . A kdo ví, třeba k narozeninám dostanu i nějaký větší foťák..

  • navštívit letní kino. Aspoň rok už jsem v kině nebyla. Ale v létě přeci nebudu zavřená v kině. To bude mít lepší atmošku letní kino hezky venku..

  • koupit si slamák. Jsem teď ujetá na klobouky a k moři si chci koupit takový ten velký slaměný. To bude paráda. A je mi jedno, co si o tom budou myslet ostatní.

  • podniknout pár výletů. Snad se na to najde čas. A jestli ano, tak se o nich určitě dozvíte v mých Tipech na tripy.

  • být venku v noci. Jo asi to zní vtipně. Ale já jsem nerada venku někdy pozdě večer. Ale v létě, když je teplo je hrozně super.

  • ochutnat nové jídlo. Hm s tímhle si nejsem úplně jistá, mám svoje oblíbená jídla a taky trochu obavy z něčeho nového :D Ale chtěla bych se letos překonat.

Tak třeba jsem vás inspirovala a na závěr už vám chci jen říct, že až zítra přinesete domů jakékoliv známky a rodiče s tím budou mít problém... nic si z toho nedělejte. Určitě jste do toho dali, co jste mohli. A jestli ne, tak příští rok to bude určitě lepší. Navíc jak už jsem psala, známky nejsou všechno. Známky neurčují vaší inteligenci ani váš budoucí úspěch.
Užijte si prázdniny na maximum!!
vaše Nikol


19 komentářů:

  1. Děsně bych si chtěla užít prázdniny na maximum, tak uvidím, jak to dopadne :D. Chystám se na nějaké fesťáky, na nějaké koncerty, na akce s kamarády. Hlavně si chci odpočinout od té školy, i když zkoušky se mě ještě pořád drží -_-. A s tím focením to máme stejně!! :) Baví mě to jak před foťákem, tak za ním. Ale za ním víc :D. Doufám, že budeš mít prázdniny podle plánů, nebo ještě daleko lepší :).

    https://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si je uzijes :)) ať už budeš dělat cokoliv :) Jo hlavně si odpočinout od školy! A koukala jsem, mas moc pěkné fotky, ať už focene tebou nebo ty na nich :)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ať ti to všechno vyjde. :) s focením ti fandím! A taky jsem si letos řekla, že si chci koupit slamák :D Ale mě to stejně nesluší, a neměla bych to k čemu nosit, takže z toho asi sejde. A třeba se potkáme na nějakym fesťáku, já jich letos budu objíždět docela dost :)
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc!!^^ Mě to taky úplně nesluší, ale vázne se mi to líbí :D:) super, tak třeba uvidíme :))

      Vymazat
  4. Držím palce, nech všetko postíhaš, kedže máš celkom nabitý program :D Niektoré body máme spoločné, napríklad to čítanie a čas strávený s kamarátmi 😊 Takéto letnoplánové články mám veľmi rada, dá sa z nich načerpať nová inšpirácia.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, snad ano!:D To je super 😊 I tobě ať to vše vyjde 🙂 Ja také, tak snad to inspirovalo i tebe^^

      Vymazat
  5. nice post dear !

    I love your pretty hair so much !

    Please feel free to visit my blog and if you like we can follow each other :) what do you think ?

    NEW Post - 3D Nail art tutorial


    Facebook |Bloglovin |♥Instagram | Lookbook |Google✚


    Stay Gold

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I like your blog !! ^^ I will get follow :) And I thank you :)

      Vymazat
  6. Tak ať vše vyjde podle tvých plánů :) Užívej :)
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  7. Veľa fotiť si dávam za úlohu aj ja! A hlavne to letné kino! Ešte som nikdy v letnom kine nebola a auž sa tam chystám asi tretiu sezónu po sebe a stále nič :/.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám stejně :( nikdy mi to nejak nevyšlo. Jen jednou, šle to začal film a začalo pršet a foukat hrozny vítr, že spadlo plátno a šli jsme domu :DD

      Vymazat
  8. Já si vždycky dělám takový speciální seznam a stejně se na polovinu vykašlu, jenže tento rok mám na seznamu jenom jeden bod - a to cestování. A zatím se to táhne dobře.
    Užij si prázdniny, girl.. a doufám, že stihneš vše a nebudeš lenoch jako já.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee tak to držím palce! To plánuji na příští rok, našetřím přes rok a pak se snad podívám do mého vysněné ho Holandska..

      Vymazat
  9. Já jsem plánováním úplně posedlá a vždycky mám všechno náplánované až do detailů, protože se v tom vyžívám:D

    Taky plánuji víc číst a fotit, tak jsem na sebe zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi můj člověk! Mám to uplne stejně, navíc si vše píšu do diáře, každou blbost :D Budu držet palce!:)

      Vymazat
  10. Csfd filmovej víkend je skvělej způsob jak skloubit letní kino a festival v jednom, byla jsem na něm minulý rok a bylo to super, až na to vedro v tom stanu, ale tomu se člověk na festivalu prostě nevyhne :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo super, o tom slyším poprvé. Děkuji za tip! No to rozhodně ne:D včetně tlačenic, ale tak to k festivalům prostě patří :)

      Vymazat

Děkuji vám za váš názor, okomentování blogu!♥

Co je štěstí a jak být šťastný?

Tak vás zdravím.. já vím, že jsem se zase dlouho neozvala, ale pro ty, kteří tak nějak pravidelně čtou můj blog, ví jak to teď mám.. a taky...