pondělí 11. července 2016

Važ si svojí babičky

Ahoj,
tímhle netradičním článkem bych chtěla vyjádřit jak je pro mě důležitá moje babička a také, aby jsme si všimni uvědomili jak jsou pro nás důležití naše prarodiče. Ne všichni si svým prarodičů váží co dnes tak pozoruji.. a není to dobře. Budu ráda tedy, když dočtete až do konce.
Chtěla jsem přidat vlastní fotku, ale babička se nechtěla fotit:D



Byla jsem teď na pár dní u mé babičky.. je mi skoro 18, ale tak co no? Jsem správňácká vnučka, která jezdí za svojí babičkou každé prázdniny. Přijde mi, že vždy když někomu řeknu, že jedu k babičce, tak se ten člověk diví. A co je nejdůležitější, nejezdím tam z povinnosti, ale protože tam jezdím strašně ráda. U babičky si vždy odpočinu, mám čas na čtení, trávím čas s mojí malou sestřenkou a bratránkem, které jindy než u babičky nevidím (bydlí dost daleko) a co je hlavní, jsem s mojí babičkou. Jen u babičky si přijdu jako hodně rozmazlované dítě. Bude mi sice už těch 18, ale babička mi řekla, že pro ní budu dítě pořád. A já ráda.
Jsem velmi citově na babičku vázaná už od mala, nevím čím to je.. jestli třeba tím, že jí nevídám tak často.. Protože vím, že když někdo třeba s babičkou nebo i dědou bydlí, tak k těm prarodičům nemá tak blízko, ale možná to bude třeba tím, že už je to můj jediný prarodič už několik let... Vždy mi pomohla, když mě něco trápilo. Dala mi radu, nebo jen řekla, že to bude dobré. Když těch problémů začalo přibývat, tak jsem jí o všech přestala říkat, protože jsem jí nechtěla zatěžovat.. Ale ona to stejně pozná, když se něco děje.
Proto bych vám chtěla říct, važte si svojí babičky nebo obou nebo při nejlepším jestli máte ještě všechny prarodiče! Bohužel tady nebudou pořád a i když vím, že ne každý má se svým prarodičem dobrý vztah, je to spíš ze strany mladší. Ne každá babička je ideální, chápu. Některé jsou například přehnaně přísné atd. Ale když teď si jich někdo neváží, ztráta bude bolet stejně hodně a bude i líto, že s nimi netrávil víc času. Proto hned jak dočtete tenhle článek hned babičce/dědovi zavolejte a aspoň se zeptejte, jak se mají. Uděláte radost mě, ale hlavně jim.
A do komentářů můžete napsat jaký máte vztah se svojí babičkou nebo celkově prarodiči? :)
           Nikol




15 komentářů:

  1. Stejně jako komentář předemnou jsem měla prababičku, které se teď již bohužel také na nic nezeptám, ale děsí mě že to stejné se jednou stane s mými prarodiči, později i rodiči. Proto se snažím babičky a dědy navšťěvovat, bavit se s nimi a sem tam jim třeba zavolat nebo napsat. Přece jen jako malá jsem u nic h byla častěji a teď v důchodu často nemjí celý den co dělat, tak je i ten blbý pětiminutový hovor potěší. Za chvilku přijede děda z Třince. Tak vypínám počítač a jdu si pokecat. nechápu třeba sestry, které ho přijdou pozdravit a pak zalezou do pokoje. Ale třeba jim to časem dojde, že čas s lidmi je důležitější než být online.

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To me mrzí.. Aspoň teď si toho vážíš a neuděláš tu chybu znova :) To je super, uzij si odpoledne :)) a segry to jeste určitě pochopí :)

      Vymazat
  2. Je hrozně hezké, jaký máte s babičkou vztah! :) Já jsem dřív svou babičku také naprosto milovala. Trávila jsem u ní každé prázdniny alespoň 14 dní, sice jsem první den vždy brečela, ale pak zase na konci už jsem nechtěla domů :D.
    Jenže po tom, co mé babičce umřel děda-jde to s ní z kopce... možná, že to bude i trochu mnou, protože je mi 15, taže jsem tak v té pubertě a tak tyhle návštěvy už sama od sebe moc nemusím... je mi celkem líto, že už si tak nerozumíme, ale přesto ji mám moc ráda. :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji!!:) K babičce už také jezdím aspoň od 4 let :) Aha, to me mrzí.. Zkus třeba babičku čas od času zase navštívit a nebo vymyslet něco co by ji zase vrátilo tu chuť do života :))

      Vymazat
  3. Jojo, já mám babičku na druhý straně republiky. Takže se s ní vidím tak jednou, dvakrát za rok. A to je pro mě naprosto neskutečnej zážitek. :) Vždycky jsem jí měla strašně ráda. Protože díky tomu, že měla mojí mamku brzo a mě mamka měla taky brzo, tak ještě není tak stará. Je to hrozně prdlá, akční ženská :D ale zároveň v sobě má kus tý pohádkový babičky, co peče buchty. Takže já jsem za svojí babičku neskutečně šťastná, miluju jí, a jednou to bude velká rána, až o ni přijdeme.
    A jelikož se s babičkou tak často nevídám, hrozně mě vždycky štval přístup spolužáků, který třeba s babčou bydleli, nebo jí měli alespoň ve stejnym městě. TO jsem vždycky slyšela věci typu "Došli mi prachy, asi skočim za babčou." .. Takže naprosto souhlasím s článkem! Prarodičů by si měl člověk vážit. A ne je mít jen jako prostředníky peněz, jídla a dárečků..
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bydlím od babičky také pravé daleko a vídám ji tak jednou za dva, tři měsíce.. Jinak tvoje babička musí byt super! :)) To si také nedokážu představit vůbec.. Ano na to mám uplne stejný názor! Nechápu, me když babička vnucuje nějaké peníze, tak si je vezmu, šle tak co s ni mám dělat, když jinak nedá že :D Ale rozhodne by se na tohle babičky neměli využívat.

      Vymazat
  4. Mockrát děkuji za odběr a komentáře na blogu :) Tvé plány ti hrozně závidím, pořád čekám, jestli mi vyjde pracovní ''výlet'' do Holandska, jinak se asi nikam nepodívám :( Jinak tenhle článek je naprosto super, jsem za lidi jako jsi ty hrozně ráda :) A určitě máš úžasnou babičku :) Také děkuji za názor na odhalení identity, vymyslela jsem to trošku netradičním způsobem, bude tak do půl hodinky na blogu, kdyby se ti chtělo, můžeš potom kouknout :) Jinak s designem bych ti pomohla ráda, akorát dnes a zítra to nepůjde :(
    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To budu držet palce!! Také strašně moc chci do Holandska, snad pristi rok :) A děkuji moc ! :)) Určitě kouknu, to nevadí, teď zrovna stejnak nejsem doma:)

      Vymazat
    2. Děkuji :) Jsem ráda, že tě poznávání mě bavilo, snad tě to bude bavit i dál :)
      Pauline's Tiny World

      Vymazat
  5. Vždycky jsem svoje prarodiče milovala <3 Bohužel už mi zbyla právě "jen" ta babička. Je opravdu úžasná, nápomocná, moderní a skvěle pochopila a brala i naši svatbu ve 2.. <3

    www.sixtydiary.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Vždycky jsem si přála mít takovou babičku. Trochu mi připomínáš mojí kamarádku, jelikož i ona má hrozně dobrý vztah se svými prarodiči. Spíš úplně s celou její rodinou.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jí závidím, ja s uplne celou rodinou ne:).. A to me mrzí, ze tak dobrý vztah nemáš:/ šle tak ber to tak, ze to můžeš za půl století napravit a byt skvělou babičkou ty :)

      Vymazat

Děkuji vám za váš názor, okomentování blogu!♥

Co je štěstí a jak být šťastný?

Tak vás zdravím.. já vím, že jsem se zase dlouho neozvala, ale pro ty, kteří tak nějak pravidelně čtou můj blog, ví jak to teď mám.. a taky...