neděle 17. července 2016

Co bolí, to přebolí

Ano, říká se to. Ale je to skutečně pravda? Bolest může být fyzická i psychická, já teď budu psát o té psychické a z vlastní zkušenosti můžu říct, že nic jen tak úplně nepřebolí. Každý z nás to už určitě zažil. Když nám někdo ublíží, zklame nás.. Je to velmi nepříjemné a každý si to bere jinak. Někomu to trvá dlouho se z toho dostat, někomu zase krátko. Stejně je, ale zvláštní na kolik dokáže zklamání lidem tak ublížit.. Ať už kvůli jiné osobě nebo když něco prostě nevyjde. Je otázka, co je horší. Jestli bolest psychická nebo fyzická. Když si třeba zlomíte nohu a brečíte bolestí, tak vám přijde nějaká psychická bolest naprosto primitivní. Jenže když je vám ublíženo na srdci.. tak kam se hrabe zlomená noha.



Mě momentálně nějaké zlomené kosti teď absolutně netrápí. Co jsem se vrátila ze Slovenska mám tak špatnou náladu, že mě to až zaráží. Nejradši bych si zalezla do postele a několik dní nevylezla. Hm akorát, že za pár hodin jedu do Itálie. Nejdřív jsem si uvědomila, že teda jako moje postava v plavkách nic moc. Pak se přidaly dvě hádky a nakonec? Narazila jsem na takovou nepříjemnou záležitost, která mě trápila před skoro dvěma lety. A uvědomila jsem si, že i když je to už tak dávno a také dávno za mnou.. stačí abych si omylem připomněla ty ošklivé věci co mi kdysi tak hrozně ublížily a bylo mi z toho na nic. Ne že bych se přes to nepřenesla, to už je opravdu dávno za mnou, ale víte.. vidět zase to, co vás jednou skoro zničilo vžene slzy do očí. Najednou jako by jste se vrátili do té doby, ale jinak jste pořád v přítomnosti..
Velmi zvláštní, naštěstí to trvalo jen chvilku. Chtěla jsem se o tom s vámi podělit, měla jsem to prostě na srdci a muselo to ven. Začala jsem proto psát článek, aniž bych věděla o čem bude, jak skončí atd. Tohle na psaní miluji. Vyjadřuji to, co zrovna cítím. Navíc už takový článek delší dobu nebyl. Také jsem tím chtěla vyjádřit, že prostě to, co nás jednou srazilo na kolena nezmizí úplně. Bude to takový strašák v nitru, ale my se s ním dokážeme poprat.
Doufám, že kvůli mně nebudete mít nějakou skleslou náladu, to vůbec ne. Jestli jste si vzpomněli na nějakého vašeho strašáka, rychle ho zažeňte zpátky. Nepatří do přítomnosti. Věřím ve vás, že to dokážete, jste silní, stačí chtít a trošku se snažit.
Užívejte prázdnin!
      vaše Nikol
 




 

24 komentářů:

  1. Naštěstí já už mám strasaky pryč a jediný co mě straší je skola a taková malá trable, co trva už delší dobu. Nakonec se stejně každej že všeho vyhrabe ;) je to jenom o tom jak to člověk hroti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak hlavne, ze ty nikdy nic nehrotíš. Nikdy nepomlouváš. Jsi proste "upřímná" za zády vid. Nepis mi sem, dík. Hlavne ze si hraješ na hodnou kamarádku a pak se mě na svých soc. sítích snažíš shodit, ale to si vlastně určitě vymýšlím že

      Vymazat
    2. Bude ti 18, trošku zapni hlavičku kočko :*
      Myslim, že brzo to zjistíš sama. Jsem ráda, že ja aspoň nemám potřebu tě shazovat a pomlouvat nějakýma lživýma storkama, protože tohle fakt nehrotím. Mnohemm záživnější věci mam na řešení a povídání, než řešit jak si děsná chudinka :)
      To poznáš časem, jak ten svět fakt chodí, že to neni jako z romantický knížky

      Vymazat
    3. Ja myslím, že spíš ty by ses měla zamyslet, na svůj vek :D A když teda nemáš tu potřebu, tak to nedělej :)

      Vymazat
    4. Já na svuj věk přemyšlim aspon realně :D a nedělam neco co nejsem ;)
      Já to nedělam třeba, od toho jsou jiný :)
      Na to abych ztrácela čas se špínou na to nemám čaas :))

      Vymazat
    5. Nikoho ty tvoje trapný kecy nezajímají, navíc moudřejší ustoupí, tak papa

      Vymazat
    6. já nevim kdo to vyhrotil :)
      děkuji za poučení, třeba si to příště budu pamatovat :) a aspoń bys mě trapně nemusela nahlašovat muj instagram :DDD takový ty "nenápadný" hejty
      ted bych asi měla brečet

      Vymazat
    7. Mohla bys :')
      Nemám za potřebí hele, nejsem jako ty ;)

      Vymazat
    8. autorka blogu je celkem horká hlava, nemyslím že bys měla začít utočit osobními problémy s autorkou komentáře, shazuješ tim spiše sebe než ji. Jen malá rada tak snad nezačneš hubovat, myslím to dobře vůči tobě;-)

      Vymazat
    9. Ajéje, tady se někdo nahledal s mým blogem.

      Vymazat
  2. Užij si Itálii, já tam jedu v pátek :) Já mám třeba hrozný strach z toho, až mi jednou umře pes, jsem úplný magor, že na to myslím - je to voříšek v nejlepší kondici byť mu je 13 let a vím, že těmihle myšlenkami jsem si schopná zkazit pár dní i dovolenou. Nejradši bych se za to nafackovala, taky bych se nejraději o tom na blogu vypsala, ale nechci tomu podléhat :)

    www.sixtydiary.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) To me také děsí.. Šle to je takové přetrvávající, že mi to nedokáže uplne zkazit náladu, když na to vyloženě nemyslím..
      To je zbytečné, pejsek se ma dobre :) Me to třeba pomáhá, se vypsat :))

      Vymazat
  3. V Itálii si to určitě užiješ! Nebuď z toho smutná, vsechno se zahojí a strasaci zmizi! Nemá cenu se tím zabývat akorát se zbytečně trapis! Takže kašli na minulost, preboli všechno to mi věř :-) nepřipomínej si nic. Už se stalo a nezmenis to. Navíc všem vytres zrak, když ukazes že to už není ta tvoje starost. Určitě je to zbytečné se takle trápit navíc u tebe úplně. Jsi krásná slečna a vůbec nemáš naeZet na něco co se stalo špatného. Navíc před dvěma lety. Nevín či to bylo, ale ať to bylo cokoli, nech to plavat a užívej si svého mládí! Tohle není třeba :-) jak jsem psala nezměnís to, kort před dvěma lety. Nepříjemnosti se ději, to je holt život. Netrap se, je to zbytečné ;-) užívej si prázdniny a všechno zlý hod za hlavu, preci si tím nechceš kazit život sama dál, když už ti to jednou zkazilo. Znám tyhle bolesti dobře před pár měsíci mě opustil někdo kdo pro mě byl důležitý a uz bohužel nemůže se nikdy vrátit. Ale musíš žít dál a všechno dělat pro sebe. Byt trochu sobec a tyhle věci si nepřipomínat. O tom je život a vín to už 25 let ;-) jsou mnohem horší věci a určitě je tohle k ničemu takovéhle sebe trýznění:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Držím palce, aby jsi byla silná a tyhle pochmurné myšlenky překonala :) V tvém článku jsem se našla, také teď prožívám podobně zvláštní období a nějak se přes to zklamání nemůžu přenést, ale nezbývá nám nic jiného, než jít dál :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji!!💜 To zvládneme obě, ja měla spis takovou hodně slabou chvilku, ale už je to také lepší. Budu ti držet palce, zvládneš to :))

      Vymazat
  5. Já jsem také spokojená, a také nedám dopustit na conversky, ale chtělo to trošku zase změnu :-)
    Britská kočka - lila barva :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Chtělo by to zase nějaký pozitivně naladěný článek z přírody;) S úsměvem ti to hrozně sluší;) a víš jak to je positive mind = positive life<3 snad už ty pocity přešly a máš se jakž takž;) drž se Nikol:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Klári ! :) Už jsem naštěstí v pohodě, brzy zase vyjde pozitivní článek, snad i trochu vtipný a trochu na zamyšlení :)

      Vymazat
  7. Nikolko moje zlatá, jsem u Tebe po delší době a nemůžu to ani číst, ta bolest srdíčka doléhá až sem na mě :(. Doufám však, že v těchto dnech už je to lepší! Myslím, že vše, co se nám v životě stane, co nás potká, ať špatné nebo dobré, tak bychom to měli vzít jako zkušenost a ponaučit se z toho. Vím, někdy je to těžké, sama jsem zklamání zažila tolikrát, ale jsme silné holky a nakonec vše překonáme! :) Kdyby cokoliv, tak jsem tu, stačí napsat :). I když mám ráda takové to pocitovky, tak nechci, abys byla nějak smutná. Doufám, že Itálie dopadne skvěle a Ty se budeš už jen usmívat! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko děkuji! To je tak strašně milé! Moc si toho vážím!❤️ Byla to jen chvilkovy slabost, teď už je to samozrejme o mnohem lepší, ale vazne ti děkuji moc! Teď už ode me budeš číst zase jen pozitivní články! :)

      Vymazat
    2. Nemáš vůbec za co, jsem takový obětavý človíček a nemám ráda cizí slzičky a smutek :D. Takže raději kolikrát brečím a smutním sama :D. Rozhodně není za co! ♥

      Vymazat
    3. Mám to tak stejné. Radši budu smutnit ja, ne mu někdo jiný, mne blízký :) A opravdu děkuji!

      Vymazat

Děkuji vám za váš názor, okomentování blogu!♥

Co je štěstí a jak být šťastný?

Tak vás zdravím.. já vím, že jsem se zase dlouho neozvala, ale pro ty, kteří tak nějak pravidelně čtou můj blog, ví jak to teď mám.. a taky...