úterý 30. srpna 2016

Dospělost na krku

Tak je to tady. Dneškem oficiálně dospělá. Nečekala jsem něco jako, že když se vzbudím, tak najednou si řeknu "dneska už si přijdu tak dospělá" nebo něco takovýho. To vážně ne. Už jen z důvodu, že dospělé nás nedělá věk, ale životní zkušenosti, ale o tom už jsem psala v jednom článku někdy v zimě. A o čem bude tedy dnešní článek? No, vlastně o všem možném, co mě napadne. Víte, jak to se mnou je. Dnes asi určitě ani žádné rady, jak zvládnout dospělost nebo tak. Hlavně v tomhle ani nemůžu radit, když jsem tak "čerstvá osmnáctka". Tenhle článek bude spíš takový zápis. Potřebuju sdělit strašně moc mých myšlenek a nevím koho tím zahltit, takže se vypíšu tady. Je mi jedno, kolik to zajímá, nezajímá lidí.. pro tohle já na blog nepíšu. Píšu to, protože mě to baví. Protože jsem se nadchla pro publicistiku, po tom jak jsem se bavila s jednou kamarádovou kamarádkou novinářkou. Ale totálně. Fakt by mě to bavilo. Psát reporáže, rozhovory.. být v centru dění. Jasně, že to není tak dokonalá práce, ale tak to není žádná práce. Navíc na tohle životní rozhodnutí, kde se v životě uvrtnout a čím se živit mám ještě necelé dva roky.. Mým snem bylo vždy se věnovat dětem, postupem času jsem zjišťovala, že na to nemám, proto se dětem chci věnovat jakýmkoliv způsobem a jelikož další sen, co přišel je psychologie, v nejlepší kombinaci dětská psycholožka. Ale tohle je ještě ve hvězdách. 
Nikdy jsem z mých narozenin nedělala úplné haló, oslavy byly malé nebo třeba jen opravdu se dvěma nejlepšími kamarády a letos jsem rozmýšlela, jestli dělat něco velkého... "Nee nebudu trapčit." No, ale na druhou stranu, proč ne. Jednou. Jsou to přeci osmnáctiny. Tak jen něco většího, fakt jen pro ty nejlepší. Těším se. Zatím jsou tyhle narozeniny opravdu krásné. Rodinná oslava se nám moc povedla. Měla jsem krásný dort, byli jsme všichni spolu, smáli se. Byla mi tak strašně dobře. Navíc jsem dostala nový notebook! Bože, to jsem si snad ani nezasloužila... Už vám z něj píšu tenhle článek a jsem prostě nadšená, nadšenáá... Nic se nemůže už zkazit, nechci, aby se něco zkazilo. Je mi prostě skvěle. Samozřejmě s dospělostí přichází i strašně moc povinností... ale to vše se zvládne.
Přidávám pár fotek z mých šťastných dnů, které nekončí!^^ A k té vší radosti jsem si také udělala radost. Koupila jsem si lístek na Nickelback!! Těším se jako dítě. Jdete někdo taky? :) 





Jsem tak šťastná za tohle všechno. Za všechny lidi okolo mě, za všechny ty milá přání.. Hned jak jsem se vzbudila, měla jsem jich tolik! Dnešek byl vážně skvělý. Ale ať se pořád tak nevytahuju a nemluvím jen o sobě, nemám to ráda, když to někdo dělá. Jak se máte vy, moji milí čtenáři? Napište mi do komentářů, cokoliv. Pro moje drahé čtenáře bych se rozkrájela, jsem prostě taková, pořád bych někomu pomáhala. Mějme se rádi!
vaše Nikol
Opravdu malinká  část těch všech úžasných přání co mi přišlo!♥
Jak vznikaly narozeninové fotky.. :D
Jsem blázen, jsem snílek, jsem taková jaká jsem a jsem za to ráda. I když se i přesto najdou lidé, kteří se mnou vždy budou mít problém

24 komentářů:

  1. Měla jsi vážně pěkný dort a ty fotky na konci článku jsou super... máš pravdu... po 18tých narozeninách se žádný aha pocit dospělosti nedostavil:D ale moc ti to sluší... přeji všechno nejlepší tady do komentáře, ať netrapčím na facebooku;)

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Klárko ❤️ No to tedy opravdu ne :D byl to krásný den, výjimečný. Ale změna teda žádná :D A jeste jednou děkuji moc!

      Vymazat
  2. Přeji tedy všechno nejlepší! 18 je krásný, už bude jen hůř :D Ne, samozřejmě přeháním. Strašně krásný článek, je prima, že to byl tak krásný den, tak to má být :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát!! :)) Ano, hned zítra mě čeká pár "dospěláckých" vyřizování :D Vím, že to nebude jen růžové. Moc krásný :) Ještě jednou, děkuji moc!

      Vymazat
  3. Na psychologii jsem se nehlásila, všude jsem se hlásila na žurnalistiku nebo učitelství, v tomhle jsem měla volnou ruku, rodiče do toho moc nezasahují. Každopádně kdybys potřebovala poradit ozvi se :) D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt jo? Ta žurnalistika me teď také láká. No rodiče mi do tohodle nikdy ne zasahovali, ale už asi tři roky počítají s tím, ze me bude velká psycholožka no.. Ale tak uvidíme jak to všechno bude :) Dekuji moc, určitě se nekdy ozvu a budu sledovat články! :))

      Vymazat
  4. 18tin ma ešte len čakajú a na moje 18tiny by som si chcela nechať pridať stredné meno, aby som aspoň nejaký rozdiel zaznamenala :D. Mala si krásnu tortu a úžasné darčeky. Prajem ti všetko dobré, aby za ti všetko darilo :) hlavne tá publictika. Kedysi som pracovala v školských novinách a páčilo sa mi to, preto som začala s blogovaním. Hádam ti to vyjde, mňa v posledných rokoch ale viac brala medicína a biológia.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je moc pěkné! :) To bude změna, kterou opravdu zaznamenáš aspoň :D:) Děkuji mockrát :) Mě to také hrozně baví, bohužel nemáme školní noviny, i málo slohy, ale když už, tak mě to hrozně baví. A proto píši blog, protože jsem se ve škole vypsala opravdu málo. Jinak biologie je super, ale ta medicína.. to je silný kafe. Studuju zdrávku a teda na medinu bych nešla, to je brutální. Nejdříve si kdyžtak zjisti do čeho by jsi šla, jinak budeš pak nešťastná. Ale nechci tě děsit, třeba by tě to opravdu chytlo, někdo do toho prostě zapálený je :)

      Vymazat
  5. Všetko najlepšie prajem!:) Mala si krásnu tortičku:) Na fotkách si strašne roztomilá ♥

    Letná giveaway na blogu!

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera :) Všechno nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to všechno nejlepší! (mám takový dojem, že jsem to na fb nějak nestihla :( )
    Je super, že sis to užila a ještě užiješ! A i ty Nickelbkacky!
    Bejt novinářkou by mě asi lákalo, je to vlastně takový i můj plán, takže tě celkem chápu, je to fakt super mi přijde :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát, Baru!! :)
      Mě se to také hrozně líbí :) A jestli tobě také, tak do toho určitě jdi! Musíme si svoje sny plnit :) A ještě jednou děkuji!!^^

      Vymazat
  8. vsetko naj naj naj a zelam ti zivot plny stastia, pozitivnej energie, nech si obklopena ludmi, ktori ta maju radi a nech mas okolo seba kopec lasky!
    Pozyvam na luxusnu GIVEAWAY o setrnu kulmu ROWENTA a balicek kozmetiky DOVE. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/09/obrovska-dove-rowenta-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc!!! :)) Ted uz obklopena jen temi nejlepsimi :)
      Děkuji za pozvání, mrknu a případně se zúčastním :)

      Vymazat
  9. Jeee krásný clanek dodatečne vsechno nejlepsi :)

    OdpovědětVymazat
  10. Dodatečně krásné narozeniny! ❤ Já asi nikdy nic moc neprožívala ani ty osmnáctiny. Tedy co se těch oslav týče 😃. Jinak se už teď těším na článek z Nickelbacku 😍. Snad si to maximálně užiješ! 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Verunko!!❤️ Ja taky ne, ale bylo to vazne skvěle, nejlepší narozeniny! Asi si o tom jeste zmíním :)) To jsem moc ráda😘 Je to uz za 14 dni!! Taky se hrozne těším😍 A děkuji 😊

      Vymazat
    2. Nemáš vůbec zač! ♥ :) Jsem ráda, že si to tak moc užila a ještě užiješ :P..

      Vymazat

Děkuji vám za váš názor, okomentování blogu!♥

Co je štěstí a jak být šťastný?

Tak vás zdravím.. já vím, že jsem se zase dlouho neozvala, ale pro ty, kteří tak nějak pravidelně čtou můj blog, ví jak to teď mám.. a taky...