pátek 26. srpna 2016

První školní den

Dlouho jsem s tímhle typem článku váhala. Přeci jen je to teď velmi aktuální "žhavé" téma, na které píše hodně blogerek a je těžké být nějakým způsobem originální. Nakonec z toho mého psaní vyšlo zase něco jiného, než jsem měla úplně v plánu, takže rady co na sebe nebo jak se nalíčit první školní den nečekejte.

http://weheartit.com/nikol_lnenickova

Jak už si asi všichni tedy uvědomujeme.. za týden nám to zase začne. Ranní vstávání, úkoly, testy, u některých dojíždění. Nikdo se asi také určitě netěší. Ale já vám nechci tímto článkem plný školou kazit radost z posledních pár dní prázdnin, ale spíše zvednout náladu a naladit vás na zavzpomínání si na váš první školní den.

Můj úplně první školní den byl 1.září 2005 ve čtvrtek. Pěkná shoda s letošním prvním školním dnem. Na den D mi doporučila má milovaná babička, že mám vstát pravou nohou z postele. Hm, sice se to jen tak říká, jenže já vyskočila z postele levou nohou. Tak jsem si zase lehla a pak vstala už pravou. Měla jsem na sobě v té době moje oblíbené tmavě modré šaty s květinami. Přišla jsem o něco později, takže už nebylo moc místo kam si sednout. A když mamka ukázala na jednu holčičku, která vedle sebe měla volné místo, řekla jsem, že je to "ta holčička, co mi ve školce trhala vlasy", proto jsem si vedle ní nesedla. Akorát jsem se spletla, ale to je vedlejší, teď je stejně ta "holčička" moje nejlepší kamarádka. Seděla jsem tedy v první lavici, jako největší šprťanda s mojí teď stále dobrou kamarádkou. Měla jsem nejlepší paní učitelku třídní a šla mi matika. Haha, opravdu jediný rok, kdy mi matika šla.
Zvláštní, že si to až takhle pamatuji, že?
První den školy na střední už nebyl tak roztomilý. To už taky hlavně nebyla žádná sranda. Čímž nechci děsit, budoucí středoškolské "prvňáčky".

vzpomínka :) 

Tak to by byly vzpomínky a teď pár rad.
  • Oblečení - Drazí, vezměte si to, v čem se cítíte nejpohodlněji. Ať nejste nervózní nejen z nového školního roku, tak i z nepohodlného oblečení. Ale tepláky možná nejsou to nejvhodnější..
  • Líčení - dámy, nezmalujte se, tak že vás nikdo nepozná. Když se pak další dny tak malovat nebudete, bude to pro okolí trochu šok.
  • Diář - už po druhé vás motivuji k zavedení diáře. Věřte, život je pak hned snazší, když si do něj vše píšete, hlavně testy.
  • Zvýrazňovače - další chytrá věcička, která strašně pomůže v zorientování se v poznámkách. Ale žluté nedoporučuji, ty rychle blednou.
  • Motivace - obzvlášť důležitá je motivace ke studiu, co víc dodat. Učíte se pro sebe, pro váš budoucí život.
  • Nekolabujte! - to platí asi nejvíce na to, až spatříte svůj rozvrh, já letos myslela, že omdlím, když jsem ho viděla. A také by bylo fajn zachovat chladnou hlavu při všem, až se na vás vyvalí všechny ty povinnosti a tak dále..
  • Je to jen 10 měsíců. To dáme!!!
Úspěšný start do nového školního roku 2016/17 
přeje vaše Nikol♥ 

Jinak jaká je vaše vzpomínka na první den školy? Pište do komentářů :) 

13 komentářů:

  1. Jej, skvelý článok :) pekné spomienky. Môj úplne prvý deň som si sadla ku mojej kamarátke zo škôlky a vôbec som zo školy nebola nadšená. Takmer nikoho som tam nemala rada, bolo tam jedno dievča s vlasmi po kolená (ktorú som vtedy nemala rada),z ktorej sa odstupom času stala najlepšia kamarátka <3 a ťaháme to aj na strednej. Prvý deň na strednej bol fajn, sadli sme si do predposlednej lavice a nikoho sme nepoznali. Už prvý deň sme ako trieda urobili strašný megaprúser a odvtedy si všetci dáko rozumieme :3 do školy sa moc neteším, ale spolužiakov uvidím rada

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát :)) Tvůj první den ze školky je moc hezký! :) Máš to s tou nejlepší kamarádkou velmi podobné :D:) Jestli sem přijdeš znova, tak mi určitě napiš ten mega průser, hrozně by mě to zajímalo! :D

      Vymazat
  2. Super článek :) :D pamatujju si na první den na střední .. hrůza :D popravdě jsem brečela, že to nezvládnu a že se mi nelíbí jak nikoho neznám :D a teď jdu do čtvrťáku ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Na střední to bohužel všichni vnímají hůř ty spolužáky okolo sebe první den.. Snad už je to dobré a mate mezi sebou o dobre vztahy. Jestli ne, tak se aspoň můžeš uklidňovat, ze jsi za chvilku pryc :)

      Vymazat
  3. Opravdu zvláštní, jak si to pamatuješ. :D Ale článek se mi moc líbil. Sice se blogy těmito články jen hemží, ale tys to uchopila jinak a to je super. :))
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pamatovala jsem si jen ty šaty, co jsem měla na sobě a jak jsem začala psát, najednou se mi to úúplně vybavilo.. Zvláštní, já vím :D:) Děkuji ti moc!! :))

      Vymazat
  4. Já jdu zase do první a už se na to těším neuvěřitelně moc ! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo, tak to je obdivuji! :D ja byla hrozne nervózní, do obou 'prvních tříd :D :)

      Vymazat
  5. Pěkný článek :) a skvělé tipy! S tím líčením máš naprostou pravdu, vlastně se vším! :) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc!!^^ Jee tak to jsem ráda, že souhlasíš :)

      Vymazat
  6. Pěkný článek, Nikolko!😊 Já si pamatuji, že první den ve škole jsem přišla s maminkou do třídy a neměla místo 😞. Byla jsem z toho smutná, ale pak se přišlo na to, ze nějaký klučina patří do jiné třídy. A já hned měla místo 😃. Největší radost a toto je má nejsilnější vzpomínka 😃.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je taky moc krásné, ze si to pamatuješ!😊😊 A dekuju moc 😘😘

      Vymazat
  7. první den ve škole začla neávist k lidem :) .. nosila jsem zalepené oko abych trenovala to druhé, začali mě přeučovat na praváka a klasicky hahaha ona nema oko.
    Jinak sem měla nechutný zvonáče a 2 copy :D
    (promin ale asi si neodpustim komentář u prvního dne školy)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za váš názor, okomentování blogu!♥

Co je štěstí a jak být šťastný?

Tak vás zdravím.. já vím, že jsem se zase dlouho neozvala, ale pro ty, kteří tak nějak pravidelně čtou můj blog, ví jak to teď mám.. a taky...