úterý 20. září 2016

Koncertový zážitek

Mám za sebou můj druhý velký koncert, který byl naprosto boží a to díky kapele Nickelback! Kdo neznáte Nickelback, je to kanadská kapela zaměřená na rock, ale i na jemnější písničky. Hrají už od . roku 2001. A 18.9.2o16 byli se svým turné v Praze. A já jsem tam byla také, protože je naprosto zbožňuji. 


Nechci vás zahltit zdlouhavým příběhem o celé neděli, ale trochu bych se s vámi o můj zážitek ráda podělila. Navíc, to bych nebyla já, kdybych si neodpustila pár mých "chytráckých" rad. Třeba se vám to bude někomu hodit, pokud se v blízké době chystáte také na nějaký velký koncert.
Před vpuštěním do O2 Areny jsme čekali hodinu a čvrt. Což bylo o něco méně, než jsem čekala na Eda Sheerana (2 hodiny), ale i tak se to čekání vyplatilo! Stály jsme s kamarádkami velmi blízko - hned u plotu stání. Před námi bylo už jen stání před pódiem, ale výhled jsem měla suprový. Tedy než nějaká holka vylezla svému klukovi na ramena. Stála (teda madam seděla) totiž pár metrů přímo přede mnou. Tak mě to naštvalo, že jsem myslela, že po ní něco hodím, ale nechtěla jsem, aby mě vyhodil securiťák, který už takhle působil celkem drsně. No, i když spíš extrémně znuděně. Což bylo vtipné, měl totiž špunty v uších, byl opřený, že skoro seděl a ve tváři měl fakt "nadšený výraz". A té holce naštěstí někdo řekl, ať si normálně stoupne. Což jsem byla ráda, tohle je fakt bezohledné.
Jinak předkapela nebyl úplně můj vkus, takové moc rockové na mě. A bylo to už takové dost dlouhé, já měla žízeň, hlad a už jsem dlouho stála, což nebylo to pravé ořechové pro moje nohy, s mým chronickým zánětem cév... Ale pak konečně nastal okamžik kdy na podium přiběhla parta Nickelback a já na všechny problémy zapomněla. Cítila jsme hrozné štěstí, že je konečně můžu slyšet na živo! Tohle je prostě vždy absolutně nenahraditelný zážitek.  Nenahraditelný. První dvě písničky jsem sice neznala, ale pak se to rozjelo a já cítila strašný pocit euforie. Bylo mi úplně jedno jak moc mě bolí nohy, že mám žízeň, hlad nebo že jsem unavená. Bylo mi božsky. Chtěla jsem tancovat, zpívat, skákat. Chovat se jako blázen, bylo mi vše jedno. Prostě jsem jen prožívala přítomný okamžik. Miluju to. 
Ani jsem moc nenatáčela videa, vždy jen kousek pár písniček, ale to stejně není ono, když si pouštím. Není v tom žádný rozdíl jako s normálně nahranou písničkou (teda kromě dalších "zpěvů" fanoušků,  včetně mého). Navíc jak jsem skákala nebo mávala rukama, tak z videa je stejně vidět velký kulový. Můj kamarád řekl "na koncerty se nechodí natáčet" a má pravdu. 



Chad ♥
Jestli vás čeká nějaký koncert, tak určitě 
  • vyjeďte brzo, i přes to dlouhé čekání to stojí za to, být ve předu
  • snězte všechno jídlo a vypijte pití před vstupem
  • neberte si sebou řízek, ostatní by na vás mohli dost divně koukat
  •  ani novou vůni nebo deodorant 
  • lístek si vyfoťte doma (mohou vás čekat další divné pohledy)
  • snažte se zachovat chladnou hlavu a nepobýhejte jak praštění
  • mějte na sobě co nejméně vrstev
  • pořádně se před koncertem vyspěte (a najezte)
  • a moc nepijte (odcházet se vám z místa fakt chtít nebude)
  • omezte natáčení..
  • a maximálně si to užijte!!! 
Chystáte se v blízké době na nějaký koncert? 
                  vaše Nikol 

20 komentářů:

  1. Koncerty zbožňujem aj napriek tomu, že som ich zas tak veľa neabsolvovala. Nickelback mám celkom rada, majú super pesničky a teším sa, že si si to užila ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já těch menších o něco více, ale tohle je zase o neco jiný zážitek :))
      Děkuji!! :)

      Vymazat
  2. Já bych ráda sehnala lístky na Green Day do Prahy, byly hned pryč a teď se to přeprodává nad cenou, ale našetřím si, fakt tam chci! Nickelback musel být taky bezva koncert ovšem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Green Day bych take strašně moc chtěla jít!!! Lístky byli hned pryc, to mas pravdu.. Ale me teď přijde, ze vydelávám jen na koncertove lístky
      Bylo to skvele, děkuji :)

      Vymazat
  3. Hrozne me stve, ze jsem na ne uz nesehnala listky :( takze jen tise zavidim...

    OdpovědětVymazat
  4. Nikolka si to užila, to moc ráda čtu! ♥ Kamarádka byla taky a líbilo se jí to moc :). Nickelback mám ráda, ale neee, že bych byla nějaký skalní fanoušek :).

    Já momentálně.. týýýjo, chystám se na menší koncert k nám do Brna. Přijede zase Maťko Harich a tentokrát s Jakubem Děkanem, což se maximálně těším, protože ho prostě žeru :D. Tak si uděláme pěkné odpoledne/večer ♥. Pak tu máme ještě ATMO, ale to zvažuji jestli jít. Dojede s nimi ale Lipo, takže to mě zase láká, protože jeho jsem naživo ještě neslyšela. Takže spíš taková československá vlna koncertů :). Ale i tak to není k zahození :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, moc!💕 Já také nejsem nějaká šílená fanynka, ale mam je dost rada^^
      Ou tak to je pecka kombinace! Jinak ATMO budou v mem městě taky, určitě chci jít!! Sice jsem je slyšela teď o víkendu, ale pracovně. Takze jsem si to tolik neuzila:/

      Vymazat
  5. Nickelback mám ráda, takže nepokrytě závidím:) A je super , že sis to pořádně užila:)

    My se bohužel nikam nechystáme, takže s největší pravděpodobností náš největší kulturní zážitek bude, když půjdeme do kina na Bridget a to jen tehdy, pokud k tomu přítele donutím:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyjde to příště :) Dekuji!:)
      Ale tak i to je kultura :D a prý je to vtipné, take uvažuji, že bych šla :)

      Vymazat
  6. Muselo to bejt fakt úžasný. Mrzí mě, že jsem tam nebyla.

    OdpovědětVymazat
  7. Nickelbacka som strašne žrala približne pred troma rokmi, to bola moja totálna srdcovka, a popravde som na neho trošku už aj pozabudla. Ale je super :) Závidím takýto zážitok, hoci ja na takéto masové akcie nie som. :) Musela to byť pecka a tie typy na spodku pobavili :) :D ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem to tak mám s par interprety..:) A ano, byl to opravdu zážitek! Děkuji moc!! :))

      Vymazat
  8. Nikdy jsem nepochopila ty divný lidi, co si dokázali celý koncert nahrát. Člověk si to tolik neužije a pouštět si to video po večerech asi taky nebude. Když chce zamachrovat kamarádům, stačí jen ta minutka.
    Já jsem měla jít na Nickelback v ten první termín, co tady plánovali koncert. Měla jsem i lístky, ale po jeho zrušení jsem se nějak smířila s tím, že na ně nepůjdu.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo přesně. Drzet celou dobu mobil, sledovat jestli je to rovně natáčené a tak dále.. To jde take mimo moje chápaní. Já si natočila z par mých oblibenych pisnicek kousek, jinak vubec 😊
      A to je skoda, ja to zase nestihla si koupit lístek kdyz tu měli byt poprvé.

      Vymazat
  9. Je tak to muselo byt super :) skvělý zážitek ! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za váš názor, okomentování blogu!♥

Co je štěstí a jak být šťastný?

Tak vás zdravím.. já vím, že jsem se zase dlouho neozvala, ale pro ty, kteří tak nějak pravidelně čtou můj blog, ví jak to teď mám.. a taky...