neděle 16. října 2016

Ve své bublině

Zdravím vás,
po delší době se zase ozývám a mám dobré i špatné zprávy. Vždy se začíná těmi horšími, aby se pak mohla těmi lepšími zvednout nálada, proto i já začnu tou horší. Ale nebojte..
z weheartit
Určitě jste si všimli, že bloguji mnohem méně. A proč tomu tak je? Jednoduše nemám náladu. Sama se tomu divím. Nebudu se vymlouvat na nějakou "podzimní depku", to se mě opravdu netýká, navíc letošní podzim si užívám. Což je možná jeden z důvodů, proč píšu méně. Mám méně času. Jo haha, škola. Samozřejmě. Jenže do toho i práce. Rovnou tři. Někdy je prostě náročnější stíhat o víkendech dělat asistentku prodeje v biopotravinách, příležitostně hostesku nebo slečnu na hlídání. A když nepracuji, tak je prostě toolik akcí. Mám život jak z nějakého filmu. A rozhodně se nechci chlubit ani se na to vymlouvat. Píšu to jako holý fakt. Prostě nemám čas. Už jsem si teda stihla vyslechnout, jak jsem se změnila a nebo, že mě má rádo méně lidí a nejsem už tak "oblíbená". No jo, asi budu brečet. Mě to jakože totiž nějak vůbec nebere. Pořád mám okolo sebe skvělý lidi a život si prostě užívám a hlavně.. chovám se, tak jak chci já, jsem sama sebou a nejsem falešná, tak jako dnešní spousta lidí. Taakže další důvod mého omezeného blogování.. prostě antisociální nálada. Abych pravdu řekla, moc mě poslední dobou ani nebavilo číst články ostatních. Dřív jsem četla všechno, hrozně mě to bavilo.. A teď nějak pociťuji, že bych se zase měla vrátit ke knížkám, které jsem poslední půl rok opravdu zanedbávala. Navíc, teď chci být upřímná... všechny články mi přišly pořád o tom samém. Pořád to samé dokola. Zveřejňování nové kosmetiky, nových hadrů, soutěže o dárky (nějaký ty giveawaye nebo co to) a tak dále... Jediné co mě pořád baví číst jsou ty myšlenkové pochody, inspirace, zajímavá místa. Jo a taky mě štvalo, jak některé blogerky pořád někam vnucují svůj blog nebo snad i ta faleš, kdy projevují zájem, jen aby jim to ostatní blogerky také zase "předstíraly". No prostě už jsem toho měla plné kecky. Teď mě ten vztek na všechen okolní svět přešel. Proč se nervovat, že. Jeden můj dobrý kamarád mi řekl: "Je to jen škola. Nenechávej se jí stresovat, ani lidmi v ní." Proto nehodlám hrotit hloupost lidí, jak ze školy, tak ani z města kde žiji a rozhodně ani z internetu. Směju se všemu. Už jsem nad vším tak nějak povznesená. A uvědomuji si, že jsem zase o něco uvolněnější, když teď píšu. Vlastně mi to chybělo. Čímž se dostáváme k těm lepším zprávám..
Mám pár připravených článků, o které rozhodně nepřijdete jen kvůli mé antisociální náladě. Brzy vyjdou! Jinak kdyby vám opravdu moooc chybělo moje psaní, přesunula jsem svoji tvorba trochu i na wattpad, kde jsem rozepsala jeden příběh a pak tam mám i dílo, kde ventiluji takové svoje myšlenkové pochody, krátké příběhy, které se týkají, ale ani nemusí týkat mě. Takže kdyžtak mrkněte. https://www.wattpad.com/user/nikollne 
Děkuji, za přečtení tohoto krátkého informativního článku. Jinak jak si užíváte podzim? Já jsem z něj letos vyjimečně nadšená.
vaše Nikol

20 komentářů:

  1. Taky bych se chtěla umět nestresovat kvůli škole :) moc hezký článek

    OdpovědětVymazat
  2. všimla jsem si, že si nějak omezila články, ale tak to většinou na podzim bývá a´t už kvůli škole nebo depresím nebo nedostatku inspirace o čem články psát, ale těší mě, že máš nějaké články předepsané, už se na ně moc těším;) doufám, že tenhe blog neumře, už jen proto, že ho čtu velmi ráda a vracím se k němu i když možná ne vše komentuji;)

    Ráda bych tě pozvala s sobě na giveaway ;)

    www.double-claire.blogspot.cz | GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klári, děkuji moc!! Momentálně mě dokáží lidi dost demotivovat, a mám z toho takový divný pocit, pak něco zvěřejnit, že se budou smát nebo já nevím... Každopádně přesttat nechci, potřebuji asi jen načerpat zase trochu síly:) Opravdu děkuji moc!

      Vymazat
  3. my tu máme momentálně jaro a na jednu stranu vám ten podzim tak trochu závidím:) I když je mi jasný, že by mi stačil týden doma a nadávala bych jak je hrozné počasí:)

    Jinak si pořádně uživej. Online život ti nikam neuteče a občas je super úplně vypnout a užívat si!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě užívej jaro!!! Na to počasí tady by jsi fakt nadávala :D
      Děkuji mockrát! Ano, někdy by bylo fajn se úplně odpojit...

      Vymazat
  4. Veľa stresu v škole mám teraz aj ja, dva týždne som v nej nebola a teraz samé písomky. A o brigáde do toho ani nehovorím

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To naprosto rozumím. Měla jsem to velmi podobné. Z brigády se rozhodně nestresuj, to má být pro radost :) jen je to někdy náročné no.

      Vymazat
  5. Celkom chápem že toho teraz veľa nepridávaš, som na tom podobne. Práca, škola, súbor... A keď už aj tú chvíľku mám, skôr ju trávim pri knihách alebo mojich poviedkach. A stotožňujem sa s názoroch o deep článkoch, rada si prečítam niečo čo má zmysel :) a teším sa na tvoje nasledujúce články :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, přesně. Mam to uplne rovnako.
      Děkuji moc, snad se mi ta nálada na psaní vrátí brzy.

      Vymazat
  6. what a great post :)
    Happy Sunday!
    Kisses,
    Tijana

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovědětVymazat
  7. Ten stres je zlo. Hned co jsem nastoupila v září do školy, zjistila jsem, jak mi ta škola nechyběla. Ale když mám na háku, jsi šťastnějším člověkem.

    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo přesně tak. Hned na začátku jsem dostala studenou sprchu. Ale příští rok to bude ještě horší, maturita :D
      Také už si z toho nedělám velkou hlavu :) Přesně tak!

      Vymazat
  8. Moc hezký článek, takový opravdový :) Člověk se má posouvat pořád dál a dělat to, co cítí, že by měl dělat. A na tom, mít nějakou chvíli zase takový ten reálný život a kontakt s lidmi není nic špatnýho. Fakt jsi to pěkně napsala:)
    www.lucastirska.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee děkuji! to mě moc potěšilo :)
      Přesně tak, člověk by se neměl podřizovat ostatním, ale dělat věci podle sebe. A někdy je také dobré na chvilku si od lidí úplně odpočinout :) Já teď zase nabrala síly a věřím, že to bude lepší :)) Děkuji za komentář!

      Vymazat
  9. S tou školou souhlasím. Me to přivádí do hroznych stresu zvlášť ted pred maturitou. Člověka to hrozne vysiluje... Je treba naučit se myslet pozitivně a nenechat se rozhodit takovými lidmi. Moc hezky clanek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! To rozumím, ale to zvládneš :) Nenechat se rozhodit ničím ani nikým!:))

      Vymazat
  10. Och, super článok. Za poslednú chvíľu som ich prečítala viac, a som veľmi rada, že som na tvoj blog po dlhom čase opäť zavítala. Tvoje slová ma upokojili, dali do pohody no zároveň vniesli energiu. Ďakujem :) Je to práve to, čo tieto mesiace potrebujem. Ľudí s nadhľadom, ich zdravé názory a vedomie, že všetko je v poriadku, aj keď ti celý svet bude tvrdiť, že nie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tak to jsem moc rada!! Ze to proste není zbytečné a vážně to někomu pomůže :) Také jsem rada a Děkuji mockrat!💜

      Vymazat

Děkuji vám za váš názor, okomentování blogu!♥

Co je štěstí a jak být šťastný?

Tak vás zdravím.. já vím, že jsem se zase dlouho neozvala, ale pro ty, kteří tak nějak pravidelně čtou můj blog, ví jak to teď mám.. a taky...