středa 16. listopadu 2016

Lepším člověkem

Tak jsem nabrala síly a jsem zase tu!
Konečně mě po dlouhé době zase popadla hrozná chuť vyjádřit svoje myšlenkový pochody na "papír". Nikdy bych nevěřila, že mi někdo dokáže tak znechutit psaní blogu. Ale opravdu ano. Měla jsem v té době mojí slabší chvilku. Byla jsem něco jako terč urážek a posměchu a když byl zveřejněn můj blog někým jiným než mnou a ještě s posměchem, přišla jsem si jako kdyby mě někdo vystrčil na václavák polonahou. Najednou jako kdyby ze mě byla malá holka, která se bála světa. Ne, že bych se za svůj blog styděla. To rozhodně ne, to by neměla žádná blogerka. Ale bylo to něco jiného, protože najednou četli můj blog lidé, kteří to nečetli se zájmem, s tím pozitivním. Jediním cílem bylo najít něco, v čem jsem se spletla, něco napsala špatně a tak dále... Ne že bych neuměla přijmout kritiku, na tu jsem celkem zvyklá, ale tohle bylo ještě něco jiného. Zbytečné shazování. Nepřijdu si jako blogerka. Používám spojení píšu na blog, ale jako blogerka si nepřijdu. Nejsem ta holka, co fotí nový věci, novou kosmetiku, co píše recenze, recepty a další věci. Ja píšu, protože chci motivovat. Psát o svých chybách, aby v těch věcech nechybovali ostatní. Chci šířit věci, které pomohou druhým. Chci změnit svět. Haha to zase ne, zas tak vysoké a nereálné cíle si nedávám. Jsem prostě obyčejná holka, co píše na blog. A prostě mě tu máte zpátky. Lepší Nikol. Snažím se být teď lepším člověkem. Nechci si lámat hlavu nad zbytečnostmi. Chci být silnější, odolnější vůči stresu, škole, lidem. Většinu času být pozitivní a hlavně. Hlavně si už nenechám všechno líbit a nebudu nonstop ta hodná holka, která je hodná na někoho, kdo je na ní zlý. Už nebudu dělat, že to nevidím. Vždycky jsem byla až moc hodná a lidé toho využívali. Už ne. Držte mi palce!! 
Jinak chtěla bych vám moc, moc poděkovat za vaše milé komentáře u posledního článku. Také mě to hodně nakoplo :) 

V hlavě mám hrozný guláš, chtěla bych toho tolik napsat, ale pak to nějak nedokážu utřídit, tak se omlouvám, jestli je tento článek takový zmatený. Jinak z mých novinek.. Začnu chodit na kurz osobnostního rozvoje, pojedu do Drážďan, pak mě čeká několik dalších měnších aktivit. Na všechno se hrozně těším. Baví mě práce, stále víc a víc mě baví pracovat s dětmi. Teď budu zrovna organizovat dětskou oslavu. Myslím si, že každého z nás by měla práce bavit. Nemělo by to být jen o penězích. Zamyslete se nad tím.. já totiž stále víc a víc poslouchám jak lidé hrozně řeší peníze a práce je nebaví. To je přeci špatně.. 
Přidávám pár momentek. Stala se mi taková nemilá věc, že se mi aktualizoval mobil a neuložily se mi fotky, takže jsem o ně tak napůl přišla.. No to je složité vysvětlovat, prostě se omlouvám za horší kvalitu.
Jinak můžete mě sledovat na instagramu, weheartit,wattpadu a nebo mě můžete kontaktovat při jakémkoliv problému, když se nemáte zrovna komu svěřit (nikollnenickova@gmail.com). 
Mějte se krásně a dělejte to, co vás baví! 
vaše Nikol
ráj pro oči

na kukandu v tanečních.. normální fotka nešla vyfotit
takhle slaví dospělé holky narozky.. ještě teda chybí milovaná bohemka
malá princezna^^


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji vám za váš názor, okomentování blogu!♥

Co je štěstí a jak být šťastný?

Tak vás zdravím.. já vím, že jsem se zase dlouho neozvala, ale pro ty, kteří tak nějak pravidelně čtou můj blog, ví jak to teď mám.. a taky...