pondělí 2. ledna 2017

Rok na blogu

Ahoj,
tak se rok s rokem sešel a já už tady straším rok. Tenhle článek jsem chtěla napsat už včera, ale to jsem měla sílu jen na válení se v posteli s knížkou (asi chápete). Posledních pár měsíců by se opravdu dalo nazvat, že tu "straším", protože ta moje aktivita je dost bída. Ale k věci.

Za ten rok jsem se díky blogspotu dozvěděla spoustu nových věcí, poznala spoustu super lidí, ale také jsem víc poznala sama sebe. Dokázala jsem konečně pořádně utřídit svoje myšlenky a nápady. Nebudu se tady úplně rozepisovat o osobním životě, co bylo na tomhle roku dobré a co špatné, i když tyhle typy článků teď maximálně frčí. Chtěla bych vám popřát do roku 2017 jen to nejkrásnější a nejlepší! A také sdělit takovou věc ohledně toho vstupu do nového roku.

 
Všichni si přejí, aby byl nový rok lepší, šťastnější a tak dále. Dávají si předsevzetí, která stejně nesplní ani na konci toho dalšího roku a tak to jde pořád dokola. Přitom podstata je úplně jiná. Záleží to jen a jen na nás, jestli budeme v novém roce šťastnější a úspěšnější. Nepřijde to samo, jen protože si to budeme přát nebo si to dáme jako předsevzetí. MY jsme ti, kteří ta přání musí rozpohybovat. Rok 2017 může být úplně stejný jako ty předešlé. Nic se samo nezmění tím, že odbyde půlnoc. Když chceme na sobě něco změnit, můžeme to změnit kdykoliv během jakéhokoliv roku. Ne 1. ledna každý rok pořád dokola. Není žádný špatný a dobrý rok. Dobrá a špatná období se nedají rozdělovat na roky. Kolikrát se cítíme za rok špatně i dobře? Střídá se to jako na horské dráze. Proto si úživejte přítomnou chvíli a nerozdělujte své lepší a horší chvíle podle toho, co je za rok. Nevnímejte, že je nový rok 2017, jestli se chcete změnit začněte s tím hned, kdykoliv a nezapomeňte, že nic není hned. Vypracovaná postava se neobjeví za týden. Známky se nevylepší po jednom testu. Šťastnou osobností nebudete lusknutím prstu. Všechno chce svůj čas, buďte trpěliví. 
Proto tedy přeji Vám šťastné a úspěšné chvíle nejen v roce 2017.
Nikol 
obrázky z weheartit.com
 

12 komentářů:

  1. Pěkná myšlenka, jenom to chce líp utřídit. Moc chaotické

    OdpovědětVymazat
  2. Přeji ti, aby byl pro tebe rok 2017 co nejlepší a pokračuj v psaní :)

    OdpovědětVymazat
  3. Niekedy sa zle obdobie aj celkom da rozdelit na roky, hlavne ked sa ti prihodi tolko nestasti v rodine, ktore nemozes ovplyvnit. Ale inak je pravda, ze vacsinou niektore veci ovplyvnit mozme. Prajem ti teda pekny rok a nech sa ti v odhodlaniach dari :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu... Ale stejnak nemůže být špatných všech těch 360 dní :) musíme hledat i ty pozitivní věci.. Děkuji ti mockrát, tobě také! :)

      Vymazat
  4. Doufám, že první měsíc v roce jsi prožila přesně tak jak si chtěla a že se ti daří a jsi šťastná!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát! Ano, skoro vše, tak jak jsem chtěla, leden se vydařil :) Doufám, ze i tobe se vše vydařilo :)

      Vymazat

Děkuji vám za váš názor, okomentování blogu!♥

Co je štěstí a jak být šťastný?

Tak vás zdravím.. já vím, že jsem se zase dlouho neozvala, ale pro ty, kteří tak nějak pravidelně čtou můj blog, ví jak to teď mám.. a taky...