pátek 22. září 2017

Všehochuť aneb léto v háji a maturita za rohem

   Čau! 
Tak vás zdravím a po nějaké době zase o sobě dávám vědět. Za chvíli mi totiž asi hrábne z maturity, tak aby jste si mě ještě užili než skončím v Bohnicích. A to mi zbývá do totálního zešílení ještě něco přes půl roku. Chci vás trochu zase inspirovat, namotivovat, povzbudit a třeba pobavit. Svět je šílený a my jsme šílenci, co v něm žijí a je třeba život brát s humorem 💟 jo ten humor mě za chvíli přejde. Teď už ale k těm supr čupr věcem, co mám na srdíčku. Co se událo a neudálo od posledního článku. 

Jako první se stalo to, že jsem ofiko, legálně blondýna na silnici juchuu. Ale nebojte, jezdím bezpečně. Stálo mě to sice hodně nervů, slz a vztekání, ale je to prostě taková životní zkouška, s tím nic nenaděláme. Jestli třeba teď váháte, zda začít dělat řidičák, tak to neodkládejte. Vždy je lepší začít s řízením dříve, než-li později. Jak už to bývá se vším, co odkládáme "někdy na později", tím méně se nám pak s tím chce začít. U mě to bylo tak, že jsem věděla, že chci dělat autoškolu ve třetáku, ale pořád jsem se k tomu nemohla dokopat. Neuměla jsem si sebe představit, že vážně řídím auto. Zní to tak strašně moc zodpovědně. Ne, vlastní nezní, opravdu to tak je. I když, ne každý si toto uvědomuje. Můj nejlepší učitel mi při první jízdě řekl:"Za volantem jsi vlastně jednou nohou v krimále". To zní hodně povzbudivě, že jo? Ale je to bohužel pravda, čímž vás samozřejmě nechci děsit. Je lepší to vědět a jezdit bezpečně a hlavně podle pravidel. A k tomu je samozřejmě potřeba ty pravidla znát. Řidičský test neuděláte díky štěstí a zkoušku taky ne (i když to jde taky pěkně do háje ty autoškoly..) a když jo, tak se můžete hodně snadno a rychle dostat v reálu do průšvihu. Mně vlastně i dost pomohlo, že jsem jízdu dělala na 2x. Protožu tu první, jsem si sebou nebyla jistá. Pan komisař mi to nedal, protože se mi tak trochu nepovedlo parkování.. To je tak, když po hodině jízde točíte při parkování volantem celkem random a málem nabouráte auto.. Pak jsem si musela připlatit kondiční jízdy a bum (ne, autonehodu jsem nezpůsobila) řidičák byl doma. Za ty dvě kondiční jízdy jsem si všechno srovnala v hlavě a jezdila úplně s přehledem. Další nepříjemností tedy jsou ty výdaje. Autoškola sama o sobě není levná, potom platíte poplatek úřadu tady a támhle, za to, že vůbec dřepíte v tom autě na té zkoušce (a to si nedělám srandu). Když to nedáte na poprvé tak další a další peníze... No ale berte to pozitivně. Teď vám to ještě určitě zaplatí rodiče (pokud teda nebudete dělat opravné zkoušky ještě třeba po dvacáté..) a navíc ty poplatky se budou zvyšovat, tak jako u všeho (což je další důvod, proč to udělat, co nejdřív). Moc ráda pomůžu ohledně autoškoly s jakýmkoliv dotazem. Ráda bych vám sem přidala jedno vtipné video, ale to by mi musel někdo poradit, jak ho sestříhat, protože nejsem žádná jůtuberka a takovéto věci mi fakt nejdou :((( 

Další skvělou věcí, o které se s vámi chci podělit je Scrub Mark. Určitě jste o tomto produktu holky slyšely. A já si dokážu představit, jak vás ta cena odradila, protože to není vůbec levná záležitost. Jestli jste byly mezi těmi štastnými, vychytaly jste slevy v Teta drogerii, kde byl Mark pouze za nějakých 215 Kč. Běžná cena přes internet je cca 399 Kč.. No, jenže sama můžu říct, že tohle je opravdu malý, ale velký zázrak a určitě se vyplatí. Pokožku budete mít hladkou jako "dětskou prdelku" a to už po prvním použití! A to není teleshopping, to je fakt. Balíček dlouho vydrží a k tomu všemu úžasně voní a můžete si vybrat z několika variant. Jedinou drobnou nevýhodou je, že se trošku padá z obličeje/těla při nanášení. Ale to není nic, co by vadilo, protože ho je opravdu dostatek a šetřit nemusíte. A rada na závěr, rozhodně ho nezkoušejte ochutnávat ať jste sebevětší milovník kávy, fakt ne, ani zrnko.. 



O mém létě vám vyprávět nebudu, bylo to skvělé, náročné, ale naprosto a maximálně užité. Moje léto jste mohli ve střípkách sledovat na mém instagramu.
Většinu z mého léta jsem se věnovala dětem, jak na táboře, tak při hlídání mých malých zlobivců (andílku). Děti jsou budoucnost a obzvlášť moje, protože se hodlám na vysoké zaměřit na pedagogiku (ale slečna učitelka nebudu). Takže, mám za sebou jedno z životních rozhodnutí, akorát ho musím ještě trošku víc zaměřit, tak mi držte palce..

moje malé a velké princezny <3

parta správných lidí!^^





 Ještě bych se s Vámi chtěla podělit o zajímavou zkušenost. A to o profesionální focení. Takhle to sice zní hrozně honosně a možná egocentricky, protože jo, trochu jsem si hrála na modelku. Jenže tohle bylo tak přirozené focení, že jsem si to maximálně užila. Vždy jsem si totiž chtěla vyzkoušet, jaké to je stát před profesionálním fotografem. Nějaká ta kámoška vás vždy blejskne, ale tohle je něco trochu jiného. Měla jsem to největší štěstí a když jsem sháněla fotografku na náš třídní ples, od mého bratránka jsem dostala kontakt na Marťu (kontakt určitě uvedu do soukromé zprávy v případě zájmu) a chtěla jsem ji jak na ples, tak i vyzkoušet na portrétové focení. Rozhodně toho nelituji. Martinka je skvělá, focení bylo naprosto přirozené a já jsem si to vážně užila. Na fotografovi záleží hodně. A zkušenost to určitě je dobrá. Navíc jsem se natolik uvolnila, že mi pak ani nevadilo focení u Nové scény Národního divadla, kde kolem mě chodilo plno turistů i neturistů. Bylo to super. Martinka úplně vystihla moji osobnost, vyfotila mě s tím, co mám ráda. A profesionalitu posuďte i sami.


No a na závěr bych vás chtěla nalákat na další článek, který vyjde určitě za kratší dobu, než jako teď v rozmezí vydání mých posledních dvou článků a bude se týkat efektivního učení nejen k maturitě, pozitivního myšlení a spoustu dalšího.
mějte se krásně a užívejte si podzim!
vaše Nikol

PS: Nechystáte se někdo na Humbook festival knih? :) 

1 komentář:

  1. Ta prvni modelkovská fotka je naprosto dokonalá! Je to jak perfektvni reklama na nejakou kavarnu.
    Jinak se skolou se nestresuj neni to tak hrozny. Hlavne mej cistou hlavu a vse pujde lip

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za váš názor, okomentování blogu!♥

Co je štěstí a jak být šťastný?

Tak vás zdravím.. já vím, že jsem se zase dlouho neozvala, ale pro ty, kteří tak nějak pravidelně čtou můj blog, ví jak to teď mám.. a taky...